torsdag den 24. november 2011

Første indlæg på min blog!

Yes, jeg vil prøve det dér med at blogge.
Idag er der en måned til juleaften, hmm julestemingen er der ikke endnu. Den kommer vel nok før eller siden..
Fandt idag et ukendt talent frem, jeg er en haj til det dér med at isolere!! Renatha og jeg fik med godt teamwork isoleret en væg på under 45 minutter. Vores første gang og det så slet ikke værst ud!
Mhh glæder mig til den 3 december hvor Nana og jeg holder julehygge for vores miniputhold i klubben, det skal nok blive hyggeligt! Efterfølgende om aften holder vi shodan-party for Nana, det bliver kanon! Glæder mig til en fed aften med en masse søde mennesker!
Imorgen er det fredag, tidligt fri! og dog ikke alligevel, skal lige en tur om familieplejen efter skole skønt jeg IKKE gider! Ellers så bliver rart med weekend og gad vide hvad den byder på? Har ikke lige nogen planer, måske en tur ind om klubben og isolere lidt mere, hæ hæ!

Det var alt for nu, jeg skriver forhåbentlig snart igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar