mandag den 23. januar 2012

Mandag


Er blevet fuldkommen smaskforelsket i denne her sang. Den er virkelig fantastisk!

Idag er der 12 dage til at jeg rejser med klassen til England, wow jeg glæder mig til 10 fantastiske dage i praktik. Når jeg kommer hjem igen er jeg kun hjemme i 3 dage før jeg drager videre på skiferie med den fantastiske familie og venner. Det bliver fantastisk! Glæder mig til at denne emneuge er overstået, for at være ærlig så er det ret kedeligt.. Men ellers ikke så meget nyt under solen, skal til Nexø i aften og spise hos Inge og Niels med min far og hans kæreste i anledning af Inges fødselsdag! Tillykke Ingeborg! Også skal der da selvfølgelig også ses håndbold, ingen tvivl om det. Nu skal Danmark bare give den fuld gas og tæske de der tyskere af banen, det ville være ret lækkert hvis de lige trak en sejr hjem i aften. Men i må have det hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar