fredag den 3. februar 2012

Væk fra alting - lækkert!

Wow jeg har blandede følelser omkring turen der går til England på søndag. Men de er nu mest positive, jeg glæder mig til at komme væk med den søde 10. klasse! Glæder mig til at komme lidt væk fra øen og få tankerne på noget andet. Synes mange venskaber her for tiden er begyndt at smuldre for mig, ved ikke om det bare er mig? Eller om der er noget om snakken. Jeg håber og tror på at 10 dage til England kan kurere mig væk fra disse bekymrende tanker der er i hovedet på mig! Ikke fordi jeg vil "stikke af" fra problemerne, måske bare få det hele på afstand for en stund. Tænke på noget andet og nyde livet med den bedste klasse :)
Hmm ja, det må være alt fra mig for nu. Husk at jeg ikke kan kontaktes på telefonen fra på søndag af efter klokken 10.00 og frem til tirsdag den 14 <3 Pas godt på jer selv til vi ses igen!

// Maj Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar