fredag den 9. december 2011

Fredag, fri og færdig

Yes så blev det fredag igen, og en rigtig god afslutning på brobygning på hf. Yes jeg er ret så sikker på at det er den vej jeg skal gå, gymnasiet siger mig ikke noget efter jeg har oplevet hf. Og deres idrætstimer er nu ret nice og ikke mindst mange af deres lærere. Næste uge står den så på praktikuge hos H. Møllers vinduespolering, det skal nok blive en god og lærerig uge for mig. Måske og kold og udmattende, men det hører jo ligesom med til oplevelsen. :-D Jeg er i hvertfald sikker på det bliver fedt at prøve noget andet, og i hvertfald at stå tidligt op. Første arbejdsdag starter mandag morgen klokken 5.30, hell yeah! Men ellers står resten af dagen bare på afslapning derhjemme, med håndbold i fjerneren. Sidder lige nu på min mors arbejde og venter på hun får fri... Ellers har jeg vidst ikke rigtig noget på hjerte lige nu. Kan i have en fed weekend? :-))

Over and out

// Maj Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar