fredag den 2. december 2011

Fredag og julefrokost 2 december 2011

Yes så blev det endnu engang fredag, f**k det har jeg bare set frem til! Idag skal der bare hygges med julefrokost i klassen, og måske lidt juleklip hvis vi gider det. Det tegner til at blive en god dag, ingen tvivl om det. Vejret kunne dog godt skride af helvede til, jeg hader regn og mine sko er ikke just vandtætte... Lørdag kommer til at gå med juleklip med ungerne fra klokken 17-19, efterfølgende shodan-fest for Nana. Jo tak, jeg ser da frem til en hyggelig aften med en masse mennesker. På mandag begynder min uges brobygning på hf, det skal nok blive spændende at se hvad det er for noget. Ugen efter starter praktikken i H. Møllers vinduespolering, fuuuuck det bliver en kold fornøjelse. Men jeg glæder mig til at prøve noget andet, ingen tvivl om det. :-)) Forresten, mange gange tillykke til JØRGEN FONEMY! Håber han får en fantastisk god dag, men han har vist ikke været helt artig med det vejr han har bragt os. :-(( Arg det gas Jørgen, du ved vi elsker dig din fantastiske mand!

Yeah buddy, det er klart dagens sang! ^^ ALLE DRIKKER GLØGG NU!!!

// Maj Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar